خدمات ساختمانی پایتخت

انجام نقاشی ساختمان و پتینه و کنیتکس و بازسازی ساختمان و رنگ نما و کاغذ دیواری و بلکا و کناف و ...

خدمات ساختمانی پایتخت

انجام نقاشی ساختمان و پتینه و کنیتکس و بازسازی ساختمان و رنگ نما و کاغذ دیواری و بلکا و کناف و ...

انجام نقاشی ساختمان و پتینه و کنیتکس و بازسازی ساختمان و رنگ نما و کاغذ دیواری و بلکا و کناف و ....

  • ۰
  • ۰

این پوشش بر پایه رزینهای اکریلیک و سیلیکون بازسازی ساختمان امولشن بوده ضمن اینکه دارا ی قدرت پوشش بالا ومقاومت فوق العاده در نمای ساختمان نسبت به شرایط جوی مختلف آب وهوای ایران تولید شده است و با ایجاد سطحی زیبا و بادوام با ویژگی آب گریزی و غبار گریزی از سطح ،سطوح ساختمانی را به مدت طولانی محافظت نماید.
آماده سازی سطح
سطح مورد نظر می بایست تمیز ، خشک و عاری از هرگونه آلودگی (بدون چربی و...) باشد. درصورت وجود رنگهای کهنه،پوسته و ورآمده ابتدا سطح را سمباده زده ورنگهای پوسته شده را از روی سطح زدوده و از پوسته نکردن مابقی رنگ مطمئن شوید .
روش اعمال
1- یک لایه از پرایمر اکریلیک را برروی سطح مورد نظر اجرا نمایید.
2- در صورت نیاز سطح را بتونه بزنید.
3- رنگ فوق را با مقدار مناسب آب رقیق کرده و آن را برروی سطح اجرا نمایید.
کاربرد:
این محصول با چسبنده گی بالا جهت رنگ آمیزی کلیه سطوح داخل و نمای ساختمان اعم از سطوح گچی و سیمانی و بتنی و...... پنلهای گچی و سیمانی( کناف ( قابل استفاده می باشد.
اطلاعات فنی:
1-  پوشش تئوری این رنگ   8الی 10متر مربع بر لیتر می باشد.
2- خشک شدن سطحی حداکثر یک ساعت
3- خشک شدن عمقی حداکثر 3 ساعت
4- زمان اجرای لایه دوم حداقل 2ساعت
نا گفته نماند که مدت زمان خشک شدن محصول بستگی به دما و رطوبت محیط دارد
تجهیزات مورد استفاده
 این رنگ قابل استفاده با قلم مو، غلطک ، اسپری بدون هوا با دستگاه ایرلس، اسپری با هوا اجرا می گردد.
شرایط محیطی
این محصول را می توان در دمای 10الی 35 درجه سانتی گراد روی سطح خشک) چون این رنگ برپایه آب بوده بنابراین زیرکار باید خشک باشد تا آب موجود تبخیر شود)اجرا کرد.

اگرچه در نظر عموم ، پوشش نمای ساختمان  نمایانگر زیبایی و رخساره سازه محسوب میشود لیکن تعیین نوع و میزان کیفیت مطلوب آن میتواند در پایداری و عمر سازه تاثیرگذار و از تخریب های دراز مدت بر اثر نزولات جوی ، انرژی پتینه کاری خورشید و دیگر عوامل مخرب جلوگیری نماید .

در صورت استفاده از رنگ نما  در نمای بیرونی ساختمان می بایست ( رنگ نما ) دارای مقاومت  در برابر شرایط آب و هوایی  محیط بیرو ن   باشد.

در رنگ آمیزی نمای بیرون ساختمان باید به مطلب بالا  توجه شود . اجرای رنگ نما با رعایت  اصول پایداری رنگ  انجام شود. که ازجمله  اصول مهم  آن اجرای پرایمر رنگ نما می باشد. معمولا  نحوه اجرای رنگ نما  از طرف کارخانجات سازنده رنگ نمای ساختمان  به اجرا کنندگان ارائه می شود. اجرای صحیح توسط پیمانکار رنگ نما ( اجرا ء کننده رنگ نما ) یکی مهم ترین عوامل پایداری ومقاومت رنگ نما می باشد.

درحال حاضر رنگ نما ی آکرولیک ( رنگ نما پایه آب یا سیلیکونی) مقاوم کنیتکس در شرایط آب و هوای مختلف بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

  • ۹۵/۱۰/۲۲
  • خدمات ساختمانی تهران

بازسازی ساختمان

نقاشی ساختمان

کنیتکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی